İzleyiciler

11 Nisan 2017 Salı

Kitap Ağacı

 Olay Beyan arkadaşımızın dikkatini çeken bir etkinliği paylaşması ile başlıyor. Malatya'ya gelmiş ve haliyle yapacak hiçbirşey bulamayan benim için diğer etkinlikleride araştırıyorken gözüm Kitap Ağacı etkinliğine ilişiyor. İlk başta etkinliğe katılan sayısını görünce az kişi olacağını sanmam ve böyle büyük beklentilere girmemem sayesinde Beyan ile buluşup koyulduk yola..
 Bakın beklentilerimiz çok düşüp hayır ben çimenlerin üstünde kitap okuyan 4-5 kişi bekliyorken bir kafenin toplantı salonuna giriyorum. Benle Beyan şok.. Önümüzde bize bakan çift çift gözler hepsi yüksek lisans okuyor ya da işini eline almış insanlar bizim gibi yeni bebe yok arada ( kastım henüz yeni olan üye) .. Yerin dibine kadar giriyorken Malatyada böyle bir nimet bulduğum için de ayrıca mutluyum tabi, sonuçta bu tarz etkinliklere önem verip gelen insanlar.. Hepsinin kendine ait kitaplığı ve onlarca okudukları kitaplar var


 Etkinlikte yapılan şey ise şu ; Her ay belirlenen bir kitabı alıp okuyor ve belirlenen bir gün de buluşulup kitap üzerine konuşuluyor. Eleştiriler ve savunmalar, yazar hakkında bilinenler ve üslub tartışması yapılıyor. Bağırış çağırış değil " Tartışma " .. Diğer ekipler yapıyor mu bilinmez ama Malatya ekibinin yaptığı kadarı ile buluşmanın sonunda katılmak isteyenlerin oldupu bir grup kura çekiyor ve kuranın sonucunda size kim çıktıysa ona kitap hediye ediyorsunuz.. Hediye! Kitap! İki güzel kelime yan yana sonuç olarak diğer buluşmada hediye kitabınızı verip, hediye kitabınıza ulaşıyorsunuz.. ❤
 Bazı yazarları ağırlama şansları olduğunda imza & söyleşi etkinlikleri yapılıyor. Ve en az 3 buluşmaya geldikten sonra ekibin kendi whatsapp grubuna katılabiliyorsunuz. Bu aynı zamanda tanıdık çevrenizi de genişletiyor ve size farklı bakış açıları da sağlıyor.
 Sizin için ne önerebilirim ... Tabi ki de şehrinizde olan Kitap Ağacı grubuna katılmanızı ve kitap yelpazenizi genişletip kendinize ait bir kitaplık edinmenizi.. Umarım dediklerim bir kulaktan girip diğerinden çıkmaz.. Şimdiden hediye kitabıma ulaşmak icin sabırsızlanıyorum ayrıca böyle birşeyi daha fazla kitlelere ulaştırabildiysem ne mutlu bana .. Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalıınnn :))))

2 yorum:

  1. Çok hoş yazmışsın.. Hoşuna gittiğine sevindim..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim efenim :) gerçekten güzel ve eğlenceli bir gündü. Nisan ayı için sabırsızlıkla bekliyorum :)😇

    YanıtlaSil

Demolition Confirmed.

What happened while I was happy to be back and suddenly disappear again? Probably something massive since I was so lovely jubbly...    Let...